6 Temmuz 2012 Cuma

Jessica Alba Sokak Stili

Jessica Alba Santa Monica'da ofise giderken görüntülenmiş. Leopar desenli dar pantolonunun pembe şeritli olmasından dolayı pembe salaş bir tshirt tercih etmiş olabilir. Üzerindeki bol kesim ceket tercih etmiş. Birbirini tamamlayan çanta, gözlük ve altın bilezik... Peki sizce, J. Alba'nın giydikleri, bir bütün olarak, çok yoğun değil mi? Ya da onun bu parlak göz alıcı kombini hoşunuza gitmiş de olabilir.






Ben kendi yorumumu yapacak olursam, giydiği pantalon beni dersane yıllarıma götürdü. Kendini belli etmeye çalışan birkaç -paçoz- leopar desenli tayt giyip, makyajla adeta kendilerini boyayıp kokoş gibi geziyorlardı. O yüzden midir bilmem ama ben Jessica Alba'nın gövdesinin altını beğenmedim.

Yoğun bir okul döneminden sonra nihayet pazartesi gecesi 1 haftalık tatile çıkıyorum. Ama içiniz rahat olsun, bloglamaya devam edeceğim:) Hoşça kalın :)

1 yorum:

  1. Sizlerle Yepyeni bir sayfa açmak için Moda sektörüne girmeye eksikleri tamamlamaya geldik artık bizi takip etmelisin modanın lojisi MODALOJİ Aklınıza kazınacak site.

    YanıtlaSil