15 Haziran 2012 Cuma

Moda Günlüğü 3 | Ünlülerin Dantel Detayları


Ünlülerin ne giydiğine dikkat edenler, büyük ihtimalle bu sene Peplum ile birlikte dantel detaylarını fark etmiştir. Hem davetlerde hemde günlük kullanımda tercih ediliyor.Ben yaz aylarında dantel detayları daha bir hoş oluyor diye düşünüyorum. Hem sabahları hemde akşamları dantelli kıyafetler seçerek hem daha feminen hem daha zarif olabilirsiniz. Maalesef bazen dozu kaçabiliyor ve bu seferde boğuk olabiliyor. Dikkat etmek lazım ;)



Gündüz için renkli modeller önerebilirim Buraya tıklayarak böyle bir modele bakabilirsiniz. Akşamları içinse (eğer taşıyabiliyorsanız:)) bu modeli öneririm. hem peplumu barındıran hem de dantelli bir elbise, çok beğendim. Ama böyle bir elbiseyi taşımakta herkesin harcı değil :) Baktığınız siteden daha önce birçok kez alışveriş yaptım kargo ücreti de almıyorlar ama dikkat edin gümrükte sorun olabiliyor. 75euro ve üstünde alışverişe vergi isteniyor diye biliyorum :(  

Evet bakalım ünlüler dantel detaylarını nasıl kulanıyorlar :) Nerdeyse bütün ünlülerin tercih ettiği için hepsini koyamıyorum :) Ünlüler o derece düşkünler dantele.

Kate Middleton Alexander McQueen'in içinde


Katy Perry
Babaanne gibi olmamış mı?



Katy Perry
Oppss!
Rihanna



Candice Swanepoel sanki Pamuk Prenses

Ashley Tisdale

Eva Longoria

Selena Gomez

Soldan Sağa: Salma Hayek, Zoe Saldana, Blake Lively and Kim Kardashian

Bu fotoğraflar sayfalarca uzar gider dediğim gibi ünlüler çok rağbet gösteriyor. Başka bir galeri için buraya tıklayabilirsiniz. Benden şimdilik bu kadar. Blogun sağ tarafında "moda blogları platformu"na tıklayarak başka bloglarda da gezebilirsiniz, ben şimdilik gidiyorum görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. Dantel herkese yakışmıyor birde bunu öğrenseler :)

    Love,

    http://thecanadalife.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. gerçekten dantel çok zor çok iyi taşınması gereken bir kumaş malesef ve paylaşılan ünlülerden beğendiğim kimse olmadı tek bişi kişi dışında Kate Middleton Alexander Mcqueen'nin içinde gerçekten tam bir leydi bir insan bu kadarmı yakışır bir insan bu kdr mı zarif olur. Onun dışında Rihanna ve Katy Perry kabus gibi

    YanıtlaSil