4 Haziran 2012 Pazartesi

MTV Film Ödülleri 2012 Şıkları ve Rüküşleriyle


Emma Stone

Emma Stone. Kırmızı halının üstadı kendisi hiç kötü giyinmez. Fildişi eteği ve siyah üstün markası Martin Grant, aksesuarlar Tiffany & Co, ayakkabı ise Brain Atwood. Ayrıca saçlar mükemmel! Gecede "En seksi ve en komik kadın oyuncu" Ödüllerini almış,kutluyoruz kendisini!

Charlize Theron
Fazla söze gerek yok. Kırmızılar içinde gayet zarif.Zaten kendisi kırmızı giymek için doğmuş sanki :) "Peplum" denen bel bölgesinde fırfır diye özetleyebileceğimiz trende de uymuş. Nerden giyinmişe gelirsek (daha doğrusu kim giydirmişe:) kırmızılar Lanvin, ayakkabılar Cartier.

Harry Potter güzeli Emma Watson
Emma Watson daha önce incelediğimiz High Neck trendine uyumlu giyinmiş. Bence kendisine ve yaşına uygun bir mini elbise. Ayrıca saçlar şahane! Elbise Brood'dan topuklular ise Tabihta Simmons.

Kristen Steward
Twilight serisinden tanıdığımız Kristen Steward, Cannes Film Festivalinde "Ben iyi giyinirim ona göre haa" mesajını vermişti. Üstündeki o elbisenin (Guishem) hoş bir tasarımı var bence. Ve ayakkabısı ve aksesuarlarıyla da elbiseyi iyice göz önüne çıkarmış.

Elizabeth Banks
Nereye koyacağımı tam bilemedim. Mini giymemesini takdir ettim aslında ama o pantolonu giyerek de riske atmış kendisini. Kıyafeti Ellie Saab imzalı.

Mila Kunis
Mila Kunis, yılın renklerini barındıran Fendi mini elbiseyle katılmış geceye. İnternette biraz baktım ve çoğu kişi beğenmiş ama ben bu kadar miniyi fazla buluyorum bu tür geceler için. Bizim magazinciler olsa "Etek giymeyi unutmuş" yazarlardı :)



Eveeett, Ufak çaplı bir inceleme yapıyım dedim MTV Film ödülleri gecesinden şimdilik bu kadar :). Bu haftaiçi Moda Günlüğü serisinin 2. postunu yazmayı planlıyorum. Blogu takip edin! Şimdilik Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder